Iepakojuma varianti:

5 litri

205 litri

G-ENERGY ANTIFREEZE SNF 40

Apraksts:
Dzesēšanas šķidruma koncentrātu G–Energy Antifreeze SNF izmanto darba dzesēšanas šķidrumu pagatavošanai ar uzdoto kristalizācijas sākuma temperatūru, tā atšķaidīšanas ceļā ar ūdeni. Par darba dzesēšanas šķidrumu koncentrātu neizmanto. Gatavais (atšķaidītais) dzesēšanas šķidrums (DŠ) paredzēts izmantošanai iekšdedzes dzinēju dzesēšanas sistēmās. To izgatavo saskaņā ar TN 2422–001–13331543–2004.
G–Energy Antifreeze SNF – DŠ uz etilēnglikola bāzes, nodrošina dzesēšanas sistēmas un automobiļa dzinēja aizsardzību pret sasalšanu un korozijas, to var droši izmantot dzinējos, kas izgatavoti no čuguna, alumīnija, dzesēšanas sistēmās no alumīnija vai vara kausējumiem. Īpaši, to rekomendē tehniski sarežģītiem moderniem dzinējiem, kuriem svarīga alumīnija aizsardzība pie augstām temperatūrām.

Priekšrocības:
G–Energy Antifreeze SNF – sniedz šādas priekšrocības organizācijām, ekspluatējošām automobiļus, privāto auto īpašniekiem, dzinēju konstruktoriem:
-Pagarināts kalpošanas laiks – uz piedevu paketes sinerģiskās kompozīcijas rēķina.
-Uzlabota siltuma pārvade – optimāls dzinēja darba temperatūras režīms.
-Remontu samazināšana – termostats, radiators un ūdens sūknis.
-Drošība – stabils korozijas inhibitors.
-Stabilitāte pret cietu ūdeni – silikātu un fosfātu iztrūkšana.
-Laika un naudas ekonomija – dzesēšanas šķidrums neprasa papildu apkalpošanu ekspluatācijas procesā.
-Ērtības kombinētiem autoparkiem – viens DŠ vieglajiem un kravas automobiļiem.
-Ekoloģiski pieņemams – karbonskābju sāļu izmantošana piedevu paketē neietekmē ekoloģiju pie utilizācijas.

G–Energy Antifreeze SNF piedevu pakete balstās uz pirmrindas tehnoloģijas. Tā ir mono– un dikarbonāta skābju sinerģiskā kombinācija, nodrošina ilgstošu aizsardzību pret dzinēja visu metālu korozijas, ieskaitot alumīniju un dzelzs sakausējumus. Daudzskaitlīgie gaitas testi apstiprināja, ka efektīva dzesēšanas sistēmas un dzinēja aizsardzība tiek panākta pie nobraukuma ne mazāka kā 650 000 km (8000 motorstundas) kravas automobiļiem un autobusiem, 250 000 km (2000 motorstundas) vieglajiem automobiļiem, 12 000 motorstundas (6 ekspluatācijas gadi) stacionāros dzinējos. Autotransportā DŠ nomaiņu ieteicams veikt pēc pieciem ekspluatācijas gadiem vai pēc norādītā nobraukuma, kas iestāsies agrāk.

 Akceptēšana un Specifikācijas:
-FORD
-MAN
-DAIMLER-CHRYSLER
-DAF
-MTU
-DEUTZ
-MAN TYPE SNF
-VOLKSWAGEN (G12, G12+)
-GM
-AVTOVAZ